Κυριακή 24 Αυγούστου 2008

Προσοχή, μην ακούσουν τα παιδιά!

Καθόμασταν σε μία ψαροταβέρνα της Κω, και λέγαμε βλακείες. ότι βλακείες δηλαδή, μπορούν να πουν ενήλικες άνθρωποι, οι οποίοι έχουν πιεί και κάτι μπύρες..
Στην παρέα, ήταν και ο δεκάχρονος γιος του μαγαζάτορα.
Όπως όλοι καταλαβαίνετε, πάνω στη γενίκή ευθυμία, αρχίζουμε να λέμε και ανέκδοτα. Παθαίνει πλάκα ένας απο την παρέα, μας λέει ότι το παιδάκι δεν πρέπει να ακούει τέτοιες πορνοκουβέντες. Κόλλημα εμεις που θέλαμε να συνεχίχουμε τα πορνοανέκδοτα μας... Τι να κάνουμε, αρχίσαμε να στέλνουμε τον κακομοίρη το Μιχαλάκη σε αποστολές, για να μην ακούσει το "πονηρο" ανέκδοτο. Μια τον στέλναμε να πάρει χάμπουργκερ, (τα οποία φυσικά δεν ήθελε νσ φάει κανένας...) μια να πάρει πορτοκαλάδες (γιατί κατα λάθος όλοι διψούσαμε...) μετά του δείχναμε τους φακούς που είχαμε όλοι να μας πει ποιος φωτίζει καλύτερα...
Κάποια στιγμή, τελειώνουν τα ανέκδοτα, οπότε έχουμςε πιάσει πια σοβαρη συζήτηση. Εκεί κι ο Μιχαλάκης φυσικα!
-Να πω κι εγώ ένα ανέκδοτο; λέει το ανήλικο παιδί.
-Βεβαίως, του λέμε, να πείς! (περιμένοντας ότι θα έλεγε κάτι με τον Τοτό και την Ελενίτσα), Αμ δε! Διαβάστε ανέκδοτο:
Μια φορά και ένα καιρό, ήταν ένα ζευγάρι, που δεν είχαν χρήματα οπότε είχαν νοικιάσει μόνο ένα δωμάτιο. Όμως, σε εκείνο το δωμάτιο, έπρεπε να μείνουν μαζί με το παιδί που είχαν αποκτήσει και ήταν κάπως μεγαλούτσικο. Ο πατέρας, ήθελε να αποκτήσει και δεύτερο παιδί, αλλά και οι τρείς στο ίδιο δωμάτιο δεν γινόταν δουλειά... Τι να κάνει, τι να κάνει, βρήκε τη λύση. "Ρε παιδί μου, σε παρακαλώ κάνε μου μια χάρη. Πήγαινε να κοιτάζεις έξω απο το παράθυρο, κι αν δεις κάποον με μαύρα να μου το πείς. Άν δεις κάποιον με μαύρα και μου το πεις, έχεις ένα ευρώ!"
Χαίρεται βέβαια ο πιτσιρικάς, χαίρονται και οι γονείς του επειδή κοιτάει με επιμέλιεα έξω από το παράθυριο και οι υπόλοιποι κάνουν τη δουλειά τους...
Περνάνε δύο μέρες, τρεις, τέσσερις, ο πιτσιρικάς στο πόστο του στο παράθυρο.
Κάποια στιγμή ωστόσο, έχει σηκωθεί και χτυπιεται: Μπαμπά! Μπαμπά! σίγουρα θα μου δώσεις ένα ευρώ αν δω κάποιον μαυροφορεμένο;
Ο μπαμπάς ικανοποιημένος: Γιατί παιδί μου; Έγινε κατι;
-Μπαμπά, αυτή τη φορά, τα γαμησιάτικα θα σου ελθουν ακριβα! Απο κάτω περνάει κηδεία!
Ευτυχώς που προσέχαμε να μην ακούσει τίποτα το παιδί...

Δεν υπάρχουν σχόλια: